Пропускане на връзки
маркетинг

Ами преди да започнем с маркетинга?

Няма как да попаднете на маркетинг сайта ни и да не разберете с какво се занимаваме и как помагаме на нашите клиенти, нали? Всъщност, нищо не се разбира. Преди да започнем с рекламите, преди да направим лендинг страниците, преди да конфигурираме тракингите – често има много друга невидима работа.

Каква друга работа?

Спасителна дигитална операция. Буквално. За съжаление през последната една година с нас се свързват много клиенти, които са разочаровани от агенциите или специалистите с които са работили. Е, разочаровани е леко казано. От ситуации в които са харчени хиляди левове месечно без правилно конфигурирани тракинги – до откровени лъжи, като „можем да ти сложим Еконт интеграция, но тя ще струва колкото целия WP сайт досега“. Или „харчиш 5000 = печелиш 15000, гарантирано“.. и много други маркетинг абсурди.

И продължаваме с проблемите – нямат достъп до FB бизнес мендижър, нямат достъпи до Google Analytics, Tag Manager (когато изобщо има такива). Често, когато вече не се търпи и клиентът изоставя такива наглеци, те не им предават достъпи, не желаят да съдействат за коректно прекратяване на взаимоотношения.

Какво да направим?

Знам, че много колеги ще ни разберат, и едните и другите. За тези, които четат това и не разбират – важно е да знаете, че всичко за което си плащате трябва да имате достъп до него. Не просто достъп, а да е създадено през вашите акаунти или поне предаден пълен достъп още от самото начало. Никой не може да притежава достъпа до сайта ви след като го е създал и вие сте си платили. Всяка Фейсбук страница, която е създадена за вашия бизнес е ваша собственост, всеки рекламен акаунт, google акаунт и т.н. – ваши са си. Искайте си ги.

И за финал – в маркетинг агенциите не се случват магии, нищо че ви ги обещават. Ако продуктът или бизнесът не са ок, ще трябва да се оправи. Маркетингът е процес, ако не се получава, поне със сигурност ще ви кажем ЗАЩО не се получава. От вас зависи дали ще се вслушате в съветите ни или ще затворите бизнеса. Но преди да започнете с маркетинга – подредете си дигиталните активи на бизнеса, иначе нищо не правите.

Автор

bg_BGБългарски