Skip links

Search On 22 – Важни промени в търсачката на Google

Важно: Някои от функциите описани по-долу е възможно да не са налични все още за България по време на датата на качване на тази статия или да са премахната след нейното качване.

На 28 септември се състоя онлайн livestream на събитието Search On 22. Там от Google съобщиха най-новите ъпдейти в търсачката, нови готини и полезни за бизнеса инструменти.

В следващите редове ще разкрием най-общо какво се случва с Google търсене за България и как можеш да се възползваш, за да подобриш интернет присъствието на бизнеса си и да изпревариш конкурентите в сферата, в която оперираш.

Търсене на информация по нови иновативни методи

Преди време Google обяви Lens – инструмент, с който можеш да правиш визуални заявки за търсене на стоки, четене на текстове и превод.

В последно време (и както се вижда от последния им ъпдейт) наистина имат интерес да го наложат, като един сериозен стандарт.

За момента визуалното търсене е налично САМО на Английски език, но идните месеци ще бъде достъпно на над 70 езика, включително и Български.

Различни опции за крайния потребител

Google винаги са държали на доброто потребителско преживяване. За тази цел, те са поставили новото визуално търсене на челни места, за да е лесно достъпно от потребителя. По този начин Google гарантира използването и налагането на новите функции с визуално търсене.

Лесно ориентиране на потребителите и потенциалните ти клиенти

Една от най-полезните функции, които показаха на събитието е „Live View“. Чрез него, ще може потребител да отиде на улицата, където се намира твоя бизнес и бързо да се ориентира, коя точно е сградата.

Друга полза на „Live View“ е опцията за директно търсене, където потребител ще бъде опътен директно към най-добрия бизнес в района, който му е най-близо.

Опция за търсене на храни и ястия за ресторанти и заведения за бързо хранене

Изключително обещаваща функция, както за потребителите, така и за бизнесите, които са в съответната сфера. За съжалние, няма информация, дали ще бъде активна за България.

Опцията ще позволява на потребители да направят директно търсне на ястие, което искат и ще им бъдат показани резултати на бизнеси около тях, които предлагат ястието. 

Потребителите ще могат да видят, какво прави едно заведение специално

Важността на менажиране на потребителските оценки става все по-важна. Google само затвърждават тази теза. В новия ъпдейт, изкуствен интелект ще анализира ревюта и снимки от клиенти и ще прави, така наречената „препоръка от приятел“. 

С това, Google целят да направят избора на бизнес по-персонално и лесно за потенциалните клиенти.

Какво означава това за теб като бизнес?

Google се опитват да направят локалните бизнеси все по-важна и по-важна част от всекидневното търсене на потребителите. Това налага създаване и правилна оптимизация на бизнес прогили.

Оптимизацията на Google My Business е дълъг и постоянен процес. Трябва внимателно да се следи конкуренцията и да се оптимизира постоянно акаунта, за да бъде винаги над конкурентните такива.

За щастие, ние от Evol.bg предлагаме услугата „Локално SEO“, която включва направа на GMB профил и неговата оптимизация. Допълнително се занимаваме с менажиране на потребителската активност под формата на въпроси и оценки. Може да научите повече тук.

Повече информация и пълния списък с новите функции, може да намерите тук. Имайте предвид, че не всички от тях са налични за България.

Нека направим бизнес профила ти, заедно!

Позволи ни да те подготвим за ново поколение търсене с Google. Ние поемаме задачата да си винаги на върха в Google, докато ти се фокусираш изцяло върху своя бизнес.

Използваме "бисквитки", за да подобрим изживяването ти в сайта.
Explore
Drag