Пропускане на връзки
Google My Business профил

Спечели нови клиенти с оптимизиран Google My Business профил

Оптимизирайте Google My Business профил за своя бизнес, за да могат потенциалните клиенти да ви намерят чрез търсачките.

В тази статия изведохме основни насоки, но ако имате нужда от допълнително напътствие, само кажете Да, искам повече клиенти и нашият екип ще ви съдейства.

Оптимизиране на информацията за бизнеса

1. Отворете Google My Business и кликнете на „Manage now”.
    Google My Business профил
    2. Влезте в акаунта на Google, който използвате за управление на този бизнес.
    Google My Business профил
    3. Кликнете върху иконата “моливче” до бизнеса, който ще оптимизирате.
    Google My Business профил
    4. В менюто отляво кликнете на „Info“.
    Google My Business инфо
    5. Уверете се, че името на бизнеса е написано правилно. Актуализирайте го, ако е необходимо.
    Google My Business име на бизнеса
    6. Кликнете върху иконата за редактиране на бизнес категорията.
    Google My Business категория
    • Изберете основната категория, която най-добре описва вашия бизнес. Ако не сте сигурни какво да изберете, потърсете основните си конкуренти в Google и вижте каква е тяхната основна категория.
    Google My Business категория
    • Ако предлагате други услуги или продукти, които не попадат в основната категория, можете да ги включите като допълнителна категория, но не се опитвайте да запълните своя Google My Business профил с несвързани допълнителни категории. Изберете само тези, които са изключително релевантни за вашия бизнес. Избирането на нерелевантни категории може да доведе до висока степен на bounce rate (степен на отпадане), което може да навреди на вашите резултати.
    Google My Business категория
    7. Уверете се, че адресът на бизнеса е написан правилно. Актуализирайте го, ако е необходимо.
    Google My Business адрес
    8. След това редактирайте работното време на бизнеса.

    Изберете дните, в които бизнесът ви е отворен, и въведете конкретните часове на отваряне и затваряне.

    Google My Business часове
    9. Добавете телефонен номер, на който клиентите могат да се свържат с вашия бизнес.

    Ако е необходимо, можете да добавите няколко телефонни номера към своя Google My Business профил.

    Google My Business телефон
    10. Уверете се, че URL адресът на бизнес уебсайта е написан правилно. Актуализирайте го, ако е необходимо.
    Google My Business url
    11. Добавете услугите, предлагани на тази локация.
    Google My Business услуги
    • Услугите са специфични за бизнес категориите, които преди това сте избрали за вашия бизнес. Ако сте избрали повече от една категория, ще можете да добавите релевантни услуги за всяка от тях поотделно.
    • За някои категории Google ще ви предостави предварително дефинирани услуги, от които можете да избирате.
    Google My Business услуги
    • В други категории, в които Google не предоставя предварително дефинирани услуги, или ако искате да добавите услуга, която не е в списъка, можете да добавите собствени услуги.
    Google My Business услуги
    • [По желание] След като сте избрали услугите си, можете да добавите информация за цени и описания към всяка от тях.
    Google My Business цени
    12. След това редактирайте секцията с атрибути.

    В тази секция добавете релевантни подробности за достъпност, удобства, акценти, опции за плащане, планиране и опции за обслужване. Избирайте само опции, които точно отразяват реалността на вашия бизнес. За тези опции Google редовно ще анкетират хора, които посещават вашето място, за да проверят дали информацията е точна.

    Google My Business атрибути
    13. Важен елемент от оптимизацията на Google My Business профил е добавянето на снимки.
    Google My Business снимки
    • Препоръчителните размери за всички изображения в Google My Business са 720px ширина на 720px височина (с изключение на корица, която е 1024 x 576), между 10 KB и 5 MB, и в JPG или PNG формати.
    • Лого: това е изображението, което ще се използва, когато публикувате актуализации или отговаряте на въпроси или ревюта.
    • Корица: това е една от най-важните снимки, защото ще бъде видима на вашата бизнес страница, в резултатите от търсенето и в Google Maps.
    • Продукт: включете снимки на продуктите, които се продават във вашия магазин.
    • Интериор: ако е релевантно, можете да включите снимки на интериора на вашия бизнес (това обикновено е чудесно допълнение за бизнеси като ресторанти, барове, кафенета, коуъркинг пространства и т.н.).
    • Екстериор: ако Google вече има Street View изображения на зоната, където се намира вашият бизнес, това изображение вече ще бъде налично. Това помага на потребителите да намерят или идентифицират вашия бизнес, когато са наблизо.
    • Други: можете също да добавите други видове активи като видеоклипове или снимки на вашия екип, показващи работата ви.
    14. Управление на ревюта.

    Първият път, когато оптимизирате вашия нов Google My Business профил, ще трябва да се опитате да отговорите на всички неотговорени ревюта, които бизнесът има (ако има такива). След като този първи кръг от отговори е приключен, препоръчително е да отговаряте на нови ревюта, когато те идват (вижте секцията за управление на настройките на Google My Business, за да настроите известия за нови ревюта).

    Google My Business ревю
    • В таблото за управление на Google My Business, в менюто отляво кликнете на „Ревюта“.
    • Кликнете на „Неотговорени“.
    • Отговорете на всички последни ревюта.
      Особено важно е да отговаряте на негативни ревюта. Не се опитвайте да спорите с потребителя. Вместо това, предоставете отговор, който би бил удовлетворителен за друг човек, който разглежда вашия бизнес профил и преглежда 1- и 2-звездните ревюта — това са хората, за които наистина пишете.

    Наложете бранда и името на бизнеса си в интернет пространството  

    В България един локален бизнес има средно 1009 преглеждания месечно. Това означава, че в момента губите 1009 потенциални клиента ВСЕКИ месец. Все още се чудите, дали ви е нужен бизнес профил? 

    Позволете ни да ви сложим на картата на Google, където ще достигнете до нови потенциални клиенти, които са готови да посетят бизнеси като вашия. Бъдете от първите 50 ЗАПИТВАНИЯ и ще ви направим бизнес акаунт с включена оптимизация НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО. Вижте как >>

    Автор

    bg_BGБългарски